Gymtopia

Gymtopia is het nieuwe sporttechnisch programma van Gymfed voor alle kinderen van 7 en 8 jaar. De focus ligt op een brede motorische ontwikkeling die haalbaar is voor elk kind. Het programma bestaat uit 9 bewegingsfamilies (springen & landen, zwaaien, evenwicht,…) gesymboliseerd door een dier. Elke bewegingsfamilie bestaat uit 4 verschillende oefeningen/levels.

Dit in voorbereiding op de disciplines die wij aanbieden.

Gymtopia gymnasten nemen deel aan enkele “Happenings”. Een happening is het ideale moment voor het kind om te schitteren voor ouders, familie en vrienden. Er wordt in 9 posten gewerkt (één per dier) en aan elke post kiest het kind welk level hij of zij wil tonen (1-2-3-4-Bonus). De beoordeling is heel laagdrempelig en wil aan de hand van een 3-puntenschaal een indicatie geven in welke mate het kind dit level beheerst. Op het einde krijgt elk kind een medaille als beloning en schitteren zo aan de victorywall op hun gloriemoment.

Deelname is in clubtenue.

Gymtopia
LeeftijdMeisjes én jongens °2016-°2017
PlaatsTurnsporthal Mr. V, Sportparklaan 6, 8400 Oostende
WanneerDinsdag van 16u30 tot 18u30
Vrijdag van 16u30 tot18u30
Zaterdag van 13u00 tot 15u00
Lidgeld€360 (inclusief verzekering en Happening). Lidgeld loopt van 1 september tot 30juni.
Hulp nodig ?Korting mutualiteit
Moeite om de factuur te betalen ?
Spreek ons aan en we zoeken naar een oplossing.
KledijClub T-Shirt+ wedstrijdkledij
IMG_2058